برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی (سهامی خاص) روز یکشنبه مورخ 1402/11/30 در سالن کنفرانس هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی، نمایندگان جمعی از سهامداران،  حسابرسان  مستقل و بازرس قانونی، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و معاونین شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی برگزار شد.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید،دکتر شاهرودی،مدیرعامل شرکت ملی مسکن به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی شرکت،معرفی پروژه ها،اقدامات صورت گرفته و برنامه های آتی شرکت پرداختند. همچنین پس از استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی شرکت، اعضای هیأت‌مدیره و نمایندگان  سهامداران به ارائه نقطه نظرات و راهکارهای توسعه فعالیت شرکت پرداخته و بر گسترش فعالیت های شرکت و اتمام پروژه های در دست اقدام در بازه زمانی تعیین شده تاکید کردند. در ادامه این مجمع صورت های مالی شرکت ملی مسکن وصنایع ساختمانی تصویب و از تلاش های هیأت مدیره و مدیرعامل تشکر و قدردانی گردید.

مجمع مجمع مجمع مجمع مجمع مجمع

 

 

 



۲۰ اسفند ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکتهای عمرانی در حوزه های تخصصی ساختمان و راه سازی میباشد . این شرکت از سال ۱۳۶۴ تاسیس و در طی نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، موفق به احداث بیش از یک و نیم میلیون متر مربع بنا با کاربری های مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی شده است .

آدرس دفتر مرکزی

آدرس دفتر مشهد

آدرس دفتر کیش