برگزاری جلسه هیأت مدیره هلدینگ آینده پویا با حضور مدیرعامل شرکت ملی مسکن در محل مجموعه صنایع چوب فریم

برگزاری جلسه هیأت مدیره هلدینگ آینده پویا با حضور مدیرعامل شرکت ملی مسکن در محل مجموعه صنایع چوب فریم
جلسه هیأت مدیره هلدینگ آینده پویا با حضور مدیرعامل شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی در محل مجموعه صنایع چوب فریم مازندران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی،در مورخ 1403/05/28 جلسه هیأت مدیره هلدینگ آینده پویا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه،شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی،صنایع چوب و کاغذ مازندران و شرکت آسایش در محل مجموعه صنایع چوب فریم برگزار گردید.

 همچنین بر اساس دستور جلسه تنظیم شده،موارد مختلف مورد بحث قرار گرفت.در این جلسه،گزارش تهیه شده توسط مشاور مربوط به پروژه مجموعه اقامتی،گردشگری فریم توسط آقای دکتر شاهرودی،مدیرعامل شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی ارائه گردید.

همچنین مجوز واگذاری زمین سرخس از طریق مزایده براساس مصوبه هیأت مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی توسط اعضای محترم هیأت مدیره هلدینگ آینده پویا صادر گردید.

در پایان ضمن بازدید از مجموعه صنایع چوب فریم و امکانات موجود،نقطه نظراتی در جهت پیشبرد امور ارائه گردید.

 

 

فریم  

فریم

فریم

 

فریم   

فریم
۳ شهریور ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکتهای عمرانی در حوزه های تخصصی ساختمان و راه سازی میباشد . این شرکت از سال ۱۳۶۴ تاسیس و در طی نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، موفق به احداث بیش از یک و نیم میلیون متر مربع بنا با کاربری های مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی شده است .

آدرس دفتر مرکزی

آدرس دفتر مشهد

آدرس دفتر کیش