پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت عید غدیر و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری

پیام تبریک مدیر عامل به مناسبت عید غدیر و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری
مدیرعامل شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به مناسبت عید سعید غدیر خم و اهمیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیامی صادر نمودند

غدیر عید پیمان و میثاق و عهد، عید عدالت و رهبری، عید ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوی است ، با تاسی به عظمت واقعه ی بزرگ تاریخی غدیر می‌توان دریافت که در برهه ی زمانی کنونی، به منظور پاسداری از خون شهدای ایران و انقلاب ، تقویت نظام مردم سالاری دینی ، ساختن فردایی بهتر برای ایران و تحکیم انسجام ملی صرفا با حضور و مشارکت در صحنه ی انتخابات رباست جمهوری شکل خواهد گرفت . لذا همگان برای استفاده از حق انتخاب و در راستای تحقق شعار زیبنده سال، پر شورتر از پیش در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهیم کرد . این عید بزرگ و سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت بر همکاران مبارک باد.

۴ تیر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکتهای عمرانی در حوزه های تخصصی ساختمان و راه سازی میباشد . این شرکت از سال ۱۳۶۴ تاسیس و در طی نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، موفق به احداث بیش از یک و نیم میلیون متر مربع بنا با کاربری های مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی شده است .

آدرس دفتر مرکزی

آدرس دفتر مشهد

آدرس دفتر کیش