بازدید قائم مقام محترم بانک ملی و هیأت همراه از مجموعه صنایع چوب فریم سوادکوه

بازدید قائم مقام محترم بانک ملی و هیأت همراه از مجموعه صنایع چوب فریم سوادکوه
قائم مقام محترم بانک ملی و هیأت همراه و مدیرعامل شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی از محل کارخانه صنایع چوب فریم،واقع در سوادکوه مازندران بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی،با حضور آقایان،دکتر شهبازی،قائم مقام محترم بانک ملی،دکتر کاظمی،معاونت محترم منابع انسانی بانک،دکتر بخشی،معاونت محترم پشتیبانی،دکتر نصرتی مدیریت محترم  رفاه و درمان،دکتر جعفرقلی زاده،معاونت محترم حقوقی هلدینگ آینده پویا و دکتر شاهرودی مدیرعامل محترم شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی،از محل کارخانه صنایع چوب فریم واقع در منطقه سوادکوه استان مازندران در روز پنجشنبه مورخ 1403/04/14 بازدید بعمل آمد.

حاضرین در بازدید از مجموعه،در جریان گزارش تهیه شده توسط مشاور شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی،جهت راه اندازی مجموعه اقامتی،گردشگری و کمپ تمرینی تیم های ورزشی در محل شرکت فریم قرار گرفتند.

جناب آقای دکتر شهبازی،قائم مقام محترم بانک ملی،ضمن تأیید اجمالی اقدامات مقدماتی انجام شده،بر ادامه این روند و آغاز عملیات اجرایی پس از تأیید طرح با هماهنگی بانک ملی تأکید نمودند.

همچنین مقرر گردید ضمن تکمیل طرح ها،جلسه ای در دفتر قائم مقام جهت بررسی بیشترطرح،طی هفته آتی برگزار گردد.

 

فریم
فریم
فریم

فریم
فریم
فریم

 

 

 

 

۱۶ تیر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکتهای عمرانی در حوزه های تخصصی ساختمان و راه سازی میباشد . این شرکت از سال ۱۳۶۴ تاسیس و در طی نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، موفق به احداث بیش از یک و نیم میلیون متر مربع بنا با کاربری های مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی شده است .

آدرس دفتر مرکزی

آدرس دفتر مشهد

آدرس دفتر کیش