بازدید اعضای کارگروه نظارتی بانک ملی از پروژه ملینا کیش

بازدید اعضای کارگروه نظارتی بانک ملی از پروژه ملینا کیش
اعضای محترم کارگروه نظارتی بانک ملی به همراه اعضای هیأت مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی از پروژه ملینا کیش بازدید نمودند

پیرو مصوبه هیأت عامل بانک ملی و در راستای بازدیدهای دوره ای انجام شده از پروژه مجتمع مسکونی ملینا کیش،در تاریخ 13 و 14 تیرماه 1403  اعضای محترم کارگروه نظارتی بانک ملی به همراه اعضای هیأت مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی ازپروژه مجتمع مسکونی ملینا کیش بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفتند.

در این زمان،جلساتی در محل پروژه برگزار و در خصوص اقدامات انجام شده،کارهای در دست اجرا،موانع پیش رو و بررسی راهکارهای رفع آن با حضور اعضا بحث و تبادل نظر گردید.

در این جلسه آقایان دکتر اشرفی و مهندس حسن زاده،اعضای هیأت مدیره شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی،گزارشی از شرایط فعلی به اعضای کارگروه ارائه نمودند.

 


بازدید
بازدید
بازدید
بازدید
بازدید
بازدید
بازید
بازدید
بازدید

۱۶ تیر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکتهای عمرانی در حوزه های تخصصی ساختمان و راه سازی میباشد . این شرکت از سال ۱۳۶۴ تاسیس و در طی نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، موفق به احداث بیش از یک و نیم میلیون متر مربع بنا با کاربری های مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی شده است .

آدرس دفتر مرکزی

آدرس دفتر مشهد

آدرس دفتر کیش