تشکیل جلسه امور بانوان شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

تشکیل جلسه امور بانوان شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی
جلسه امور بانوان شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی با حضور خانم دکتر گائینی پور،مسئول امور بانوان هلدینگ آینده پویا ونماینده بانوان شرکتهای تابعه در محل شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی،در مورخ 1403/05/09 سرکار خانم دکتر گائینی پور،مسئول امور بانوان هلدینگ آینده پویا ونماینده بانوان شرکت‌های تابعه،با حضور در محل شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی طی نشستی با مدیر عامل شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی،آقای دکتر شاهرودی و خانم دکتر اشرف،مشاور عالی مدیرعامل و مسئول امور بانوان و همچنین بانوان شاغل در این شرکت،در زمینه مسائل مربوط به بانوان شرکت به بحث و گفتگو پرداختند.

این جلسه که با هدف هم اندیشی و استفاده از ظرفیت های بانوان وصیانت و ارتقاء منزلت اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده تشکیل گردید،دکتر شاهرودی،مدیرعامل شرکت، در ابتدای جلسه،ضمن خوش آمد گویی به سرکار خانم دکتر گائینی پور از تلاش ها و پیگیری های ایشان در مسائل امور بانوان تقدیر و تشکر کرده و برگزاری این جلسات را بسیار مفید دانستند.

جلسه مذکور با حضور بانوان ادامه پیدا کرده و سرکار خانم دکتر اشرف،مشاور عالی مدیرعامل و مسئول امور بانوان،گزارشی از عملکرد بانوان شرکت ارائه نمودند.

سرکار خانم دکتر گائینی پور نیز نگاه مدیران مجموعه هلدینگ آینده پویا به ظرفیت های بانوان شاغل در هلدینگ و شرکت های تابعه را مثبت و ویژه ارزیابی کرده و به بررسی مسائل و مشکلات بانوان شاغل در شرکت پرداخته و در خصوص بهبود عملکرد و رفع موانع کاری،با دیگر بانوان همکار به بحث و تبادل نظر پرداختند. 


جلسه بانوان

جلسه بانوان
رسانه جدید

 

۹ اَمرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی

شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین شرکتهای عمرانی در حوزه های تخصصی ساختمان و راه سازی میباشد . این شرکت از سال ۱۳۶۴ تاسیس و در طی نزدیک به ۴۰ سال فعالیت تخصصی ، موفق به احداث بیش از یک و نیم میلیون متر مربع بنا با کاربری های مسکونی ، اداری ، تجاری و فرهنگی شده است .

آدرس دفتر مرکزی

آدرس دفتر مشهد

آدرس دفتر کیش